Fitness

MISJA 7 PÓŁMARATON POZNAŃ

stycznia 04, 2014 Slomkowo 1 Komentarzy

 ... I stało się... szok nie dowierzanie ... zrobiłam to:) Zapisałam się na 7 Półmaraton w Poznaniu. Mój numer stratowy to 3810 :)) I am so happy :)
Jest to mój pierwszy udział w takich zawodach. Najwięcej przebiegłam około 15 km a tutaj jest 21km wydaje mi się, że powinnam dać radę. 
Teraz planuje ułożyć swój plan treningowy. 




MÓJ PLAN TRENINGOWY NA 1 TYDZIEŃ 

TYDZIEŃ I


Wtorek  6km + ćw. na siłowni
Czwartek-8km spokojnego biegu
Sobota- 8km spokojnego biegu
Niedziela- 11 km

Ćw. siłowe mam tutaj na myśli siłę ogólną (nóg, rąk, pleców i brzucha). Wszystkie te ćwiczenia będę starać się robić na siłowni. Będą to ćwiczenia m.in. pompki, wyciskanie, wstępowanie na ławeczki, przysiady ze sztangą na barkach,ściąganie kolan w siadzie obciążeniem itp...


1 komentarz:

  1. też najwięcej przebiegłam 15 kilometrów, a w marcu biegnę półmaraton :D

    OdpowiedzUsuń