BRAK DOSTĘPU DO KOMPUTERA

kwietnia 15, 2014 Slomkowo 3 Komentarzy



HI,


Niestety mój post o Półmaratonie tak szybko się nie pojawi jak chciałam :(( Od dwóch dni nie mam dostępu do mojego komputera :(( Pisząc do Was posta, niechcący wylała mi się kawa na klawiaturę wrrrr….. :/ . I do dziś nie chcę mi się włączyć. Jutro z mężem zawozimy go do naprawy. Jestem wściekła na siebie, bo mam go niecałe 2 lata. A już będzie miał jakieś uszkodzenia L mam nadzieje, że szybko się z naprawą uporają.
Chcę się pochwalić, iż zaczęłam uczęszczać w pracy na Kurs Rosyjskiego. Zawsze chciałam się nauczyć 3 języka, a iż nic nie stoi mi na przeszkodzie. Zapisałam się na kurs angielskiego i rosyjskiego.

Mój Plan Tygodnia:
Pon.: Rosyjski,Praca, ćwiczenia TBS, sauna (15min)
WT:  Rosyjski, Praca, ćwiczenia Body Shape, sauna(15min)
Śr:     Rosyjski, Praca,bieganie ok. 10 km, sauna, basen
Czw: Praca,   Kurs angielskiego2H
Piątek: Praca, bieganie


Opis zajęć:

TBS

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie partie mięśniowe, od mięśni grzbietu aż do mięśni ud, pośladków i nóg. Używamy najczęściej. Podczas ćwiczeń wykorzystujemy stepy, hantle, gumy. Jest to trening ogólnorozwojowy oraz kompleksowy, gdzie skupiamy się na ćwiczeniach mieśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linie, biustu, brzucha i ud aż do pośladków. Zajęcia odbywają się w szybkim rytmie muzyki dyskotekowej. Co lubię najbardziej :P. Zajęcia trwają około 50min. I można spalić nawet 600kcal.




Body Shape (skr.BS)

Jeśli chcemy mieć jędrne i wyrzeźbione ciało. I lubicie ćwiczenia z obciążeniami? To zajęcia są właśnie dla Was. Uczęszczając na zajęcia BS, wzmocnimy mięśnie, ale oczywiście ich nie powiększymy, ani nie pogrubimy. Ten mit należy obalić. BS to trening wytrzymałościowy. Ćwiczymy z niewielkim obciążeniem i kilka krotnie je powtarzamy.  Pamiętajmy, że lepiej wykonać czasem mniej powtórzeń, ale za to dokładnie i świadomie. Przy wzmacnianiu nie chodzi o szybkość tylko o dokładność. Należy utrzymać odpowiednie tempo.

Jak wyglądają zajęcia?

BS-  rozczyniają się od rozrzewki. Po 10-15 minutowej rozgrzewce przystępujemy do ćwiczeń wzmacniających. Wszystko oczywiście zależy od instruktora i przyborów. Następnie przechodzimy do ćwiczeń na macie. No i oczywiście zajęcia kończą się rozciąganiem mieśni zaangażowanych podczas treningu. Zajęcia trwają około 50min.


3 komentarze:

Fitness

7 PÓŁMARATON POZNAŃ 2014

kwietnia 07, 2014 Slomkowo 7 Komentarzy





Witajcie,


Już niebawem zdam Wam relacje z mojego pierwszego Półmaratonu w Poznaniu. Mogę tylko powiedzieć, iż jestem z siebie bardzo dumna. Był piękny i słoneczny dzień, cudny doping oraz świetna organizacja wolontariuszy. Dystans 21,097 km mieliśmy 3 godziny na pokonanie trasy. Udział również mogli brać rolkarze i wózkarze.
Do półmaratonu przygotowywałam się 3-miechy. Biegać zaczęłam od stycznia, czasem na bieżni czasem na dworze. Starałam się minimum 3 razy w tygodniu. I tak naprawdę do dziś nie mogę przestać. Wkręciłam się w bieganie :)) To naprawdę nic trudnego :) Wystarczą chęci. Po półmaratonie miałam 4 dniowe zakwasy, ale to chyba normalne po takim wysiłku, prawda?


DO ZOBACZENIA (niebawem)

Na tej stronie, już niebawem będzie 12 554 zdjęć :)))) Szukajcie siebie na tej stronie :)
http://www.poznan7.pl/pl/galeria-zdjec/poznan-2014/half-marathon-7-poznan-polmaraton-2014.html

7 komentarze: