BRAK DOSTĘPU DO KOMPUTERA

kwietnia 15, 2014 Slomkowo 3 Komentarzy



HI,


Niestety mój post o Półmaratonie tak szybko się nie pojawi jak chciałam :(( Od dwóch dni nie mam dostępu do mojego komputera :(( Pisząc do Was posta, niechcący wylała mi się kawa na klawiaturę wrrrr….. :/ . I do dziś nie chcę mi się włączyć. Jutro z mężem zawozimy go do naprawy. Jestem wściekła na siebie, bo mam go niecałe 2 lata. A już będzie miał jakieś uszkodzenia L mam nadzieje, że szybko się z naprawą uporają.
Chcę się pochwalić, iż zaczęłam uczęszczać w pracy na Kurs Rosyjskiego. Zawsze chciałam się nauczyć 3 języka, a iż nic nie stoi mi na przeszkodzie. Zapisałam się na kurs angielskiego i rosyjskiego.

Mój Plan Tygodnia:
Pon.: Rosyjski,Praca, ćwiczenia TBS, sauna (15min)
WT:  Rosyjski, Praca, ćwiczenia Body Shape, sauna(15min)
Śr:     Rosyjski, Praca,bieganie ok. 10 km, sauna, basen
Czw: Praca,   Kurs angielskiego2H
Piątek: Praca, bieganie


Opis zajęć:

TBS

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie partie mięśniowe, od mięśni grzbietu aż do mięśni ud, pośladków i nóg. Używamy najczęściej. Podczas ćwiczeń wykorzystujemy stepy, hantle, gumy. Jest to trening ogólnorozwojowy oraz kompleksowy, gdzie skupiamy się na ćwiczeniach mieśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linie, biustu, brzucha i ud aż do pośladków. Zajęcia odbywają się w szybkim rytmie muzyki dyskotekowej. Co lubię najbardziej :P. Zajęcia trwają około 50min. I można spalić nawet 600kcal.




Body Shape (skr.BS)

Jeśli chcemy mieć jędrne i wyrzeźbione ciało. I lubicie ćwiczenia z obciążeniami? To zajęcia są właśnie dla Was. Uczęszczając na zajęcia BS, wzmocnimy mięśnie, ale oczywiście ich nie powiększymy, ani nie pogrubimy. Ten mit należy obalić. BS to trening wytrzymałościowy. Ćwiczymy z niewielkim obciążeniem i kilka krotnie je powtarzamy.  Pamiętajmy, że lepiej wykonać czasem mniej powtórzeń, ale za to dokładnie i świadomie. Przy wzmacnianiu nie chodzi o szybkość tylko o dokładność. Należy utrzymać odpowiednie tempo.

Jak wyglądają zajęcia?

BS-  rozczyniają się od rozrzewki. Po 10-15 minutowej rozgrzewce przystępujemy do ćwiczeń wzmacniających. Wszystko oczywiście zależy od instruktora i przyborów. Następnie przechodzimy do ćwiczeń na macie. No i oczywiście zajęcia kończą się rozciąganiem mieśni zaangażowanych podczas treningu. Zajęcia trwają około 50min.


3 komentarze:

  1. This is my first time pay a visit at here and i am actually happy to
    read all at alone place.

    Look into my blog post - world at arms keeps crashing

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam treningi ogólnorozwojowe FBW. Tylko zwykle wykonuję ćwiczenia bardziej siłowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś coś polecić :) Lubie ćwiczenia z obciążeniami :)

    OdpowiedzUsuń