30-DNIOWE WYZWANIE Z 4F

sierpnia 08, 2015 Slomkowo 3 Komentarzy




Wyzwania dalej w modzie – powalczymy o smukłe ramiona?

Lato już w pełni, niedługo zbliża się koniec wakacji i powrót do pracy, na studia czy do szkół. Jednak o piękną sylwetkę nigdy nie jest za późno! Pewnie walczyłyście już o płaskie brzuchy, jędrniejsze pośladki czy smuklejsze uda, ale czy pamiętałyście o ramionach? Dla wielu z nas lekko obwisłe lub za duże ramiona są powodem do kompleksów. Jeśli jest tak również w waszym przypadku, zobaczcie co nowego znalazłam w sieci.
Nowe wyzwanie sygnowane marką 4Fpolega na wykonywaniu określonych ćwiczeń przez okres 30 dni. Czy to dużo? Jak na początek idealnie, gdyż w ciągu tych 30 dni naprawdę nie będziemy się nudzić. W trakcie miesiąca nie tylko zwiększamy liczbę powtórzeń, ale i stopień zaawansowania ćwiczeń. Rezultat? Smuklejsze i jędrniejsze ramiona oraz nowe ćwiczenia gotowe do wykorzystania podczas zwyczajnych treningów.



Przygotowanie to podstawa

Jak przy każdym planie treningowym najważniejsze jest odpowiednie przygotowanie i metoda wykonywania ćwiczeń. Nie chodzi o ilość, ale o jakość. Jeśli chcecie podjąć wyzwanie, musicie zaopatrzyć się w ciężarki 1 lub 2 kg, które nie nadwyrężą waszych mięśni, a zadbają o ich wzmocnienie. W trakcie wykonywania ćwiczeń napinajcie mięśnie brzucha – zobaczycie, że ten prosty trick naprawdę wiele zmienia. Kręgosłup powinien być w większości przypadków prosty, nie wolno się garbić ani przechylać nadmiernie do tyłu, chyba że chcecie, aby to było wasze pierwsze i ostatnie wyzwanie..
Rozgrzewka i rozciąganie to must have każdych ćwiczeń, wyzwanie nie jest krótkim przerywnikiem rutyny, ale fajnym sposobem na początek drogi do smukłej i wysportowanej sylwetki.

Ćwiczenia to tylko szczyt góry lodowej

Oczywiście jeśli zależy wam na zdrowiu i smukłości, same ćwiczenia nie wystarczą. Zobaczcie zatem, co jest kluczem do wymarzonych kobiecych ramion.

1)      Różnorodność– ćwiczenia nakierowane na jedną partię mięśni (np. triceps) nie przyniosą rezultatu pod postacią smukłych czy umięśnionych ramion. Ramiona, jak każda część ciała wymagają kompleksowego podejścia. Noszenie zakupów, podnoszenie dziecka czy choćby odkurzanie kształtują inne mięśnie – nie poprzestańcie tylko na wyzwaniu, w codziennych czynnościach tkwi siła!



2)      Bez przyrostu masy – wiele kobiet obawia się przyrostu ramion, zwiększenia ich obwodu i co tu krótko mówiąc, wyglądania jak młody kulturysta na sterydach. W większości zależy nam na zmniejszeniu obwodu ramion i wzmocnieniu mięśni, dlatego należy połączyć ćwiczenia wraz z odpowiednią dietą redukującą wagę. Warto do wyzwania dołożyć treningi nastawione na spalanie kalorii czyli bieganie lub aerobik, które wysmuklą całą sylwetkę. Pamiętajcie o tym, że nie da się chudnąć tylko w jednej partii ciała!



3)      Jędrne ramiona – jeśli natura nie obdarzyła cię smukłymi i jędrnymi ramionami, same ćwiczenia i dieta mogą nie dać spektakularnych efektów. Nie zapomnij o działaniu kosmetyków, masażerów ujędrniających skórę i innych nowoczesnych sposobów na ujędrnianie ramion. Nie musisz od razu budować salonu kosmetycznego, ale peeling od czasu do czasu, czy masaż ramion pod prysznicem mogą zdziałać cuda.

Wyzwania stają się ostatnio coraz modniejsze, co nie oznacza, że są coraz lepsze lub ciekawsze. Często ich powtarzalność sprawia, że wiele osób nie chce nawet spróbować kiwając z politowaniem głową na osoby testujące coraz nowsze plany treningowe. Sama zniechęcam się widząc jedno i to samo ćwiczenie powtarzane z większą ilością powtórzeń przez miesiąc. I to ma dać efekty? Mam nadzieję, że spodoba wam się nowe wyzwanie, które opracowali trenerzy fitness specjalnie dla znudzonych, wymagających kobiet (i mężczyzn też).

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie rewelacyjny wpis ! ::)
    ja dopiero za 2-3 miesiące będę mogła ćwiczyć i u ciebie będę szukała motywacji i ćwiczeń :)
    Obserwuję cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To powodzenia :) Ja na razie mam za sobą swoje 30-dniowe wyzwanie, ale w zupełnie innej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń