Fitness

MEL B: PODSUMOWANIE WYZWANIA / NOWY GRAFIK ĆWICZEŃ

kwietnia 17, 2016 Slomkowo 5 Komentarzy


Niedziela to idealny dzień na podsumowanie pierwszego samodzielnie zaplanowanego wzywania treningowego! Bardzooo się cieszę, że kilka osób dołączyło do tej próby. Udało mi się zrobić wszystkie zaplanowane aktywności. Nawet wczoraj, kiedy późno wróciliśmy z wycieczki, uruchomiłam YouTube i zrobiłam co trzeba :) Teraz nie pozostaje mi nic innego jak stworzyć kolejny grafik na nadchodzący tydzień. Aby nie było nudno, w tabeli dodaje dwa treningi biegowe. Oczywiście wszystko zależy od Ciebie i Twoich predyspozycji - RZUĆ SOBIE WYZWANIE!
Koniecznie podziel się ze mną w komentarzu jak Ci poszło w tym tygodniu :)

Treningi z Mel B znajdziesz tutaj. Trening Tiffany Rothe - boczki tutaj.


Moje motto!
Kiedy ćwiczę ubieram się na czarno!
-to pogrzeb dla mojego tłuszczu ;)



Piszecie się na kolejne wyzwanie?

5 komentarzy:

  1. Jak najbardziej pisze się na kolejny tydzień wyzwania!-:-) u mnie od jutra zaczyna się 3 tydzień treningów! Trzymam kciuki za wszystkich uczestniczących w wyzwaniu!

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, że jesteś z nami! Bawimy i walczymy dalej :) Koniecznie daj znać jak Ci idzie?

      Usuń
  2. Tak trzymaj Aga!! Lato tuż tuż ;-) obserwuje Cię. Do treningów z Mel B zainspirowałaś mnie już w lipcu :-) co prawda mój roczniak pozwala mi na 10 minut dziennie (robię naprzemian brzuch i pośladki) ale efekty są super. Polecam dodać jeszcze dietę dla szybszych i trwalszych efektów. Trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ciebie zainspirowałam. Efekty są ekstra oczywiście, gdy wprowadzimy racjonalną dietę, bo wiadomo nie od dziś, że 70 % dieta a 30 % ćwiczenia. Walczymy dalej! Miłego :)

      Usuń
  3. Co Ci przyznam, też uwielbiam Mel B! :)
    ale nie ćwiczę :P leser ze mnie!

    OdpowiedzUsuń